Zahrada v plném květu ...







Komentáře

Kouzelná chalupa píše…
Je vidět Tvé velké zapálení a vášeň pro zahradu ;-). A všimla jsem si dalších korýtek :-) a ten nádherný výhled do prostoru....
Hezký den přeji. ZaZa
zalito betonem píše…
Krásná zahrada a moje milované hrnečky, co víc si přát :)
Blanka M. píše…
Děkuji za pochvalu. Zahrada je opravdu moje vášeň. Je už 15 letá, kdy jsme se sem stěhovali a všechny rostliny na zahradě prošly mýma rukama a vlastnoručně jsem je zasadila. Návrh od architektky stylu japonská zahrada mě neoslovila, cena byla také děsná a tak jsem se do ní pustila sama. Do toho jsme pořídili fenku tibetské dogy a ta vše co jsem zasadila tak do rána vytahala a nanosila na zahradu. A i tak jsem jí milovala. Bohužel už na nás kouká shora, ale mělá krásný psí život. Teď tu máme Katynku také tibeťačku a všechno nám tu hlídá a také vypadá, že je tady spokojená. Krásné sváteční dny Blanka

Oblíbené příspěvky