Bílá keramika ...

... právě vytažená z pece. Myslím, že dopadla docela dobře. Mám na ní ráda, že je vidět, že je dělaná ručně a ne strojově kdy je jeden hrnek jako druhý. To pak nemá to kouzlo. Přijde mi, že po domácku dělaná keramika má už svojí patinu a přitom právě vylezla z pece. Mám alespoň nějaké dárečky, kterými mohu podarovat své blízké a kamarády.
Ještě si pohraji s dekorováním.








Tady jsem zkoušela vyřezávat okraj, první pokus příště se musím více snažit.


Tady mi prasklo dno, ještě než šel hrnek na první výpal a tak jsem ho vyřízla a udělala z něj takovou násypku.


Komentáře

Hana píše…
Blani to je nádhera- moc se ti nádobí povedlo.A ten přehoz je taky úžasnej, přiznám se, že bych se do něčeho takového ani nepustila. Jsi všestranná šikulka.Krásný den přeji Hanka
Blanka M. píše…
Moc dekuji za pochvalu. Bavi me vse takze litam mezi sitim, keramikou, zahradou , suchymi vazbami , predelavanim interieru, malovanim no asi jsem blazen.

Oblíbené příspěvky