Blogerky- vše o ruční tvorbě, vaření a bydlení, prostě o krásných "blogách"

Zdravím milé blogerky. Na facebooku jsem otevřela novou skupinu pro blogerky. Protože je spousty krásných blogů na které jsem já nebo ostatní ještě nedostaly, a tak mě napadlo, že sdílením svých blogů alespoň budeme mít možnost objevit další krásné blogy a najít novou inspiraci a pokochat se stránkami kolegyň. Zvu všechny, které jsem chtějí dát odkaz na svoje blogy a tím se udělat viditelnými pro ostatní, budu moc ráda a potěšíte spousty šikovných.
 Příspěvky můžete sdílet 

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, dobrý nápad, ale bohužel facebook nemám a nechci si ho zřizovat !
Mě najdeš tady na bloggeru nebo na instagramu .-)
Blanka M. píše…
Super, vložím odkaz na tvůj blog sama, ať se mohou také pokochat ostatní.
Hezký den Blanka

Oblíbené příspěvky