Zahrada v květu ...

... květen je pomalu za námi a tak se mění i tvář zahrady. Dneska jsem prošla zahradu a zjistila, že azalky jako jarní kytičky už s květem končí, taktéž pampelišky.


Ale naopak začínají mé nejoblíbenější květy - růže. Musím říci, že přes zimu dos pomrzli a tak jsem musela na jaře přistoupit k razantnímu řezu a vypadá, že to zvládli a chytli se všechny. Musím si dát příště větší pozor.

Začínají kvést i keře, šeříky už také skončily, najíždí mi i kosatce.


Zeleninová zahrádka už také mění svou tvář a začínají se zaplňovat volná místa. Tak hurá a holka pojď do toho mám z tebe radost.




Ve foliáku mám i eukalypty co jsem sehnala na zahradnických trzích na Kuksu. Krásně se chytli a tak doufám, že krásně zkošatí a budu mít krásné stromečky na suché vazby.

No a hurá, levandule se chystají také na scénu. Mám jich snad dvacet už na zahradě a jsou krásně košaté a rozrostlé, tak bude co sušit.





Komentáře

Oblíbené příspěvky